top of page
Search
  • alinavoinea51

Renunță la furie și devino constient de puterea ta!

❤️Îți las aici o mantra sau rugaciune, cum vrei tu sa o numești🙂care pe mine ma ajutat foarte mult în rezolvarea furiei adunata în timp, ne exprimate, ce a dus la crearea de comportamente și răspunsuri toxice în viata de zi cu zi 🕯️🪔

❤️ Îmi eliberez părinții de sentimentul că au greșit împreună cu mine .

❤️Îmi eliberez copiii din nevoia lor de a ma face mândru de ei, pentru ca ei sa poată merge liberi pe calea lor, conform dorinței inimilor lor .

❤️Îmi eliberez partenerul, din obligația lui de a ma face sa ma simt complet. In mine nu lipsește nimic!

❤️Învăț de la toate creaturile pământului, ce ma înconjoară tot timpul.

🙏Le mulțumesc bunicilor și strămoșilor mei, care s-au întâlnit pentru ca eu astăzi sa respir viata . Și îi eliberez și pe ei de greșelile trecutului lor, din neputința de a nu fi reușit, conștient fiind ca ei au făcut tot ce au știut mai bine, pentru a-și rezolva viata, din conștiința pe care o aveau atunci!

🙏Îi onorez , Îi iubesc, și le recunosc inocența!

❤️Îmi arat sufletul înaintea lor, și de aceea ei știu ca nu mai ascund nimic, nu sunt dator cu nimic, decât sa îmi fiu credincios mie și existentei mele, călăuzit în viata doar de drumul inimii mele.

👀Sunt conștient ca îndeplinesc scopul vieții mele, liber de datorii familiale vizibile sau invizibile, care ma pot distrage de la fericirea și liniștea mea sufleteasca. Acestea fiind responsabilitățile mele principale.

🎈Renunț la rolul de salvator , la cel de unificator, renunț a fi cel ce îndeplinește așteptările celorlalți.

❤️ Si învățând iubirea ,aleg sa binecuvântez felul meu de a fi ,deși pot exista persoane ce nu ma pot înțelege!

🙏❤️Ma înțeleg ,pentru ca doar eu mi-am trăit povestea, pentru ca știu cine sunt, ce simt, de ce acționez într-un fel sau altul .

Respect și aprob acest lucru 🙏

Onorez divinitatea din tine și din mine!

Suntem liberi sa fim!

~O rugăciune tradițională Náhuatl~

3 views0 comments

Recent Posts

See All

Oglinda..oglinjoara 🧠🧘

Cum ești tu ca terapeut, este mult mai important decât cea ce faci,sau spui! Cea mai buna tehnica pe care un terapeut o poate folosi în practică lui se numește oglindirea! Terapeutul preia rolul de

Efectele pe termen lung ale furiei cronice

Ți se întâmplă să spargi lucruri, sa te "trezești"efectiv țipând la cei dragi, chiar și la cea mai mica " stângăcie"din partea lor ? Afla ca aceasta este o criza de furie cronicizata în timp, dator

Post: Blog2_Post
bottom of page